Κατερίνα Τσοπέη: Η πορνοστάρ που συμμετείχε στο "λεωφορείο του ΚΤΕΛ" αποκαλύπτεται


Μια απο τις κοπέλες που ανέβασαν θερμοκρασία κατα την διάρκεια του δρομολογίου "Θεσσαλονίκης-Αθηνών" με το λεωφορείο του Κτέλ ήταν και η Κατερίνα Τσοπέη. Το μοντέλο μόλις 21 ετών που ανακάλυψε ότι το πορνό...της πάει. Μου μίλησε...και μου είπε πολλά...Αλλά την ίδια στιγμή με προβλημάτισε. Δε θεωρώ ότι η Τσοπέη είναι πρότυπο για κορίτσια που ενδεχομένως θα διαβάσουν το θέμα...Θεωρώ πώς δεν είναι σε θέση και δεν έχει ούτε την ηλικία ούτε και την εμπειρία να κρίνει μελλοντικά τις τωρινές επιλογές της. όπως και να χει...
συμμετείχε στη νέα ταινία του Σειρηνάκη. Μια ταινία ανατρεπτική που δημιούργησε μεγάλα προβλήματα στις υπηρεσίες του ΚΤΕΛ καθώς το λεωφορείο καθυστέρησε να φτάσει στον προορισμό του για περισσότερες απο τρείς ώρες. Η Κατερίνα μιλώντας χθές στην εκπομπή μου στο Ραδιόφωνο του ΑΝΤ1 ούτε λίγο ούτε πολύ αποκάλυψε πώς "Αυτό που έκανα μου άρεσε πολύ. Μπήκα στο λεωφορείο, είδα μια πολύ όμορφη γυναίκα και ξαφνικά βρεθήκαμε έξι άνθρωποι να συμμετέχουμε σε ένα μαγικό ερωτικό παιχνίδι . Μου άρεσε πολύ. Γι αυτό και το επέλεξα. Το είχα μέσα μου τελικά". Σε ερώτηση της
Μαρίας Περδικέα αν απο αυτή την δουλειά βγάζει πολλά χρήματα εκείνη αποκρίθηκε "Εννοείται. Κανείς δεν κάνει τίποτε πια τσάμπα. Όταν θ΄αγοράσω την Βίλα που ονειρεύομαι θα σας καλέσω για ποτάκι". Η Τσοπέη, η πρωταγωνίστρια της νέας ταινίας του Σειρηνάκη είναι μόλις 21 ετών...Αλήθεια στα 31 της αν κάνει απολογισμό τι θα έχει; Το σίγουρο; Αν συνεχίσει την...καριέρα της θα έχει την Βίλα...και μόνο!http://www.gossip-tv.gr


fylletikes maxes

Φυλετικές Μάχες

Οι Φυλετικές Μάχες είναι ένα on-line παιχνίδι που παίζεται στον μεσαίωνα. Ο κάθε παίκτης ελέγχει ένα χωριό και επιδιώκει δόξα και δύναμη.