Σ’ αρέσει να με βλέπεις να τη βρίσκω μόνη μου, ε;

Μόλις είχα απολυθεί από το στρατό και είχα ένα εξάμηνο περίπου που δούλευα όταν δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από μια παλιά συμμαθήτρια που είχα στα μαθήματα των αγγλικών όσο ήμαστε φοιτητές.

Είχε κανονίσει να βρεθεί όλη η παλιά (καλή) παρέα του φροντιστηρίου. Με τη συγκεκριμένη κρατούσα αραιές επαφές, αλλά για αρκετούς από τους υπόλοιπους είχα ν’ ακούσω πολύ καιρό νέα τους.
Ανάμεσα σ’ αυτούς ήταν η Νανά που μόλις την είδα θυμήθηκα τις μαλακίες που είχα τραβήξει φαντασιώνοντας με τα τεράστια βυζιά της (ήμουν δεν ήμουν 20 χρονών τότε). Τα βυζόμπαλά της ήταν υπερμεγέθη, ενώ το κορμί της αρκετά πιο
συμμαζεμένο. Τελοσπάντων, η βραδιά εξελίχτηκε πολύ όμορφα, ήπιαμε αρκετά, καπνίσαμε εξίσου, θυμηθήκαμε τα “παλιά” λες και είχε περάσει ένας αιώνας από την εποχή που ήμαστε φοιτητές.
Η Νανά ήταν πολύ εντυπωσιακή. Κοντά μαλλιά (μοντέρνο στιλ, καθηγήτρια αγγλικών γαρ), τριπλά σκουλαρίκια στο κάθε αυτί, σχετικά κοντή φουστίτσα που άφηνε να φαίνονται οι σφιχτές γάμπες της. Δεν είχε την τέλεια φάτσα, αλλά τα γαλανά μάτια της φώτιζαν το παρουσιαστικό της. Μετά από τόσα χρόνια τα βυζιά της μου φάνηκαν ακόμη μεγαλύτερα και το μπλουζάκι άφηνε σε κοινή θέα μια απύθμενη βυζοχάραδρα (βλέπε ντεκολτέ!). Πρέπει να είναι από τις λίγες γυναίκες που χρειάζεται… αφαιρετική και όχι προσθετική στήθους!

Από τη συμπεριφορά της φάνηκε πως δεν ήταν και πολύ του ποτού, αλλά εκείνο το βράδυ τα είχε τσούξει κανονικά -για τα δεδομένα της- και είχε ένα χαμένο, λάγνο βλέμμα. Έτσι όπως καθόταν σταυροπόδι στο σκαμπώ, δεν άντεξα στον πειρασμό, άπλωσα το χέρι μου και χάιδεψα απαλά τη γάμπα της κάτω από το τραπέζι. Σαν να το περίμενε. Δεν αντέδρασε καθόλου, μόνο γύρισε και με κοίταξε χαμογελώντας πονηρά με ένα βλέμμα γεμάτο υπόσχεση. Τα δάχτυλά μου συνέχισαν να διατρέχουν το πόδι της απαλά, χωρίς φυσικά οι υπόλοιποι της παρέας ν’ αντιληφθούν το παραμικρό.
Όταν ήταν να φύγουμε προσφέρθηκα φυσικά να τη… γαμή… ουπς! να την πάω σπίτι με το αυτοκίνητο εννοώ. Φτάνοντας κάτω από το σπίτι της με καληνύχτισε, αλλά εγώ αντί να απαντήσω την τράβηξα προς το μέρος μου και έχωσα τη γλώσσα μου στο στόμα της. Ανταποκρίθηκε αμέσως με λαχτάρα, σαν να το περίμενε πως και πως. Είχα καιρό να γαμήσω μέσα στο αμάξι και η προοπτική μιας τέτοιας φάσης έκανε τον πούτσο μου να ψάχνει διέξοδο από το παντελόνι μου.
“Όχι εδώ” είπε, “πάμε κάπου πιο απόμερα.” Πήγα το αμάξι λίγο πιο κάτω και σταμάτησα βιαστικά σε έναν δρόμο όχι τόσο κεντρικό. Δεν άντεχα άλλο. Ξεκούμπωσα το παντελόνι και το καυλί μου πετάχτηκε έξω στητό με το πουτσοκέφαλο να γυαλίζει από τα πρόωρα υγρά μου. Η Νανά το άρπαξε και άρχισε να μου το παίζει ενώ με φιλούσε. Το χεράκι της παλλόταν πάνω κάτω. Άφηνε τον πούτσο και χούφτωνε με δύναμη τ’ αρχίδια μου. Σάλιωνε τα δάχτυλά της και χάιδευε το πουτσοκέφαλο. Η καριόλα ήταν πολύ έμπειρη και έβαλε τα δυνατά της να μου το αποδείξει…
“Ωραίο πέος” είπε και τα μάτια της γυάλισαν. Νεύριασα προς στιγμή. Άκου να αποκαλεί η πουτάνα την ψωλάρα μου “πέος”, επιστημονικές ορολογίες και παπαριές. “Ναι, ωραίο είναι και… ήρθε η ώρα να το βάλεις στο στοματάκι σου” της απάντησα. Δεν περίμενε δεύτερη κουβέντα. Τα χειλάκια της τυλίχτηκαν γύρω από το εργαλείο μου με μαεστρία. Το σάλιωσε και άρχισε να ανεβοκατεβάζει το κεφάλι της. Έχωσα το χέρι μου κάτω από τη φούστας, παραμέρισα το εσώρουχο και αμέσως τα δάχτυλά μου έγιναν μούσκεμα από τα υγρά του πλήρως ξυρισμένου μουνιού της. Της έχωσα δυο δάχτυλα και άρχισε να ξεφυσάει την ώρα που με ρουφούσε. Η στάση μας ήταν περίεργη μέσα στο στενό χώρο του αυτοκινήτου, αλλά η καύλα μας απερίγραπτη. Σηκώθηκε και έβγαλε τη μπλούζα της. Τα μαστάρια της ξεχύνονταν έξω από το σουτιέν και οι ρωγούλες της ήταν από ώρα σκληρές. Χούφτωσε τα βυζιά της και άρχισε να γλείφεται!! Η καριόλα καύλωνε γλείφοντας τα ίδια της τα βυζιά, σαν αυτές τις πορνοστάρ που το παίζουν δήθεν καυλιάρες και αχόρταγες. Την έβλεπα και τον έπαιζα. “Σ’ αρέσει να με βλέπεις να τη βρίσκω μόνη μου, ε;” Το βλέμμα μου μάλλον ήταν η καλύτερη απάντηση. Έσκυψε πάλι και άρχισε να ρουφάει μανιωδώς. Τα δάχτυλα μου κινήθηκαν προς την κωλοτρυπίδα της. Είχαν υγρανθεί από τα υγρά του άτριχου μουνιού της και μπήκαν στην “πίσω” πόρτα εύκολα. Δυο δάχτυλα στον κώλο της χωρίς καμία αντίσταση! Πρέπει να τον έδινε από πίσω η καριόλα τακτικά, αλλιώς δεν μπορούσε να εξηγηθεί τέτοια… ευλυγισία στον σφιγκτήρα της.

“Έχεις καπότα μαζί σου; Θέλω να μου το βάλεις” μου είπε ενώ από το στόμα της έσταζαν σάλια και υγρά από τον πούτσο μου. “Όχι, δεν έχω, δυστυχώς, αλλά δεν πειράζει. Θα χύσω έξω” της απάντησα, ελπίζοντας να το χώσω και στην πίσω τρυπούλα της. “Τότε γαμήσι δεν έχει σήμερα” απάντησε και συνέχισε με αφοσίωση το τσιμπούκωμα. Η πουτανίτσα τα έδινε όλα, αλλά μόνο με προφυλάξεις. Συνέχισε το ρούφηγμα με ένταση, πασπάτευε τ’ αρχίδια μου και δεν άργησα να νιώσω το σπέρμα ν’ ανεβαίνει στην κορυφή του πούτσου μου. “Χύνω, χύνω” της φώναξα, αλλά δε σταμάτησε. Τα χύσια μου χύθηκαν ορμητικά στο στόμα της. Δε δίστασε λεπτό! Ο πούτσος μου ήταν χαμένος μέσα στο στόμα της και έφτυνε καυτό σπέρμα που το κατάπινε αχόρταγα. Δεν άφησε σταγόνα. Αφού όταν απόφασισε να σηκωθεί ήταν στεγνός, λες και δεν προηγήθηκε τέτοιο μεγάλο χύσιμο.
“Σου άρεσε; Εμένα πολύ, τέλεια γεύση…” είπε “…όμως δε χόρτασα” συμπλήρωσε. Το τσιμπούκι ξανάρχισε. Αν και ελαφρώς χαλαρωμένη η πούτσα με την στοματική περιποίηση της Νανάς σε δευτερόλεπτα ήταν πάλι σκληρή και μεγαλόπρεπη. Το γκομενάκι ήταν το κάτι άλλο! Της έχωσα κωλοδάχτυλο, χούφτωσα με το άλλο χέρι το βυζί της (όσο χωρούσε στην παλάμη μου), ενώ αυτή συνέχισε τη δουλειά της. “Μωρό μου είσαι μεγάλη καύλα, θα σου χρωστώ ένα τρελό γαμήσι” της είπα. Δεν άργησα να χύσω και δεύτερη φορά, δε χρειάζεται να το ξαναπώ, πως δεν άφησε σταγόνα πάλι από το χύσι μου. Λες και της είπε κάποιος ότι το σπέρμα είναι το… ελιξίριο της ζωής! Σηκώθηκε λαχανιασμένη με την καύλα να διαγράφεται ακόμη στα μάτια της.
Μου έδωσε το κινητό της. Παρόλα αυτά τις επόμενες μέρες, δεν απάντησε ούτε σε μια κλήση μου, ούτε στα πρόστυχα μηνύματά μου. Δεν πειράζει, χαλάλι. Ένα γαμήσι λιγότερο, αλλά μια πίπα μεγαλόπρεπη… Το παν στη ζωή είναι η… ισορροπία!!!