Tη σκούρα κωλοτρυπίδα της δεν την είχα γευτεί ακόμη…

H σχέση μας συνεχιζόταν χωρίς ιδιαίτερες… συναισθηματικές εξάρσεις, η κωλάρα της παρέμενε απόρθητη. Όχι ότι δεν με ικανοποιούσε (να μην είμαι αχάριστος), αλλά τα ήθελα όλα από το καυτό κορμί της.

Μας βρήκε το καλοκαίρι και αποφάσισα να της κάνω μια έκπληξη κλείνοντας ένα δωμάτιο για hardcore weekend στη Χαλκιδική. Σ’ ένα σχετικά απόμερο μέρος, ένα ολοκάθαρο δωμάτιο (με υπέρδιπλο κρεβάτι -το είχα διευκρινίσει από το τηλέφωνο) και με τη θάλασσα στα 10 μέτρα από τη μικρή αυλίτσα του.
Παρασκευή απόγευμα, μόλις φτάσαμε, φόρεσε το
μικροσκοπικό μαγιό της και βούτηξε κατευθείαν στο δροσερό νερό. Την ακολούθησα και αμέσως τύλιξε τα πόδια της γύρω μου. Το καυλί μου αμέσως σκλήρυνε.
“Σε βλέπω έτοιμο για το σαββατοκύριακο” είπε πονηρά και σφίχτηκε περισσότερο πάνω μου. Αμέσως τράβηξα το μαγιό της και χούφτωσα το μουνάκι της.
“Υποβρύχιο σεξ δεν έχω κάνει” ξεφύσηξε…
Κατέβασα τη βερμούδα μου και της το έχωσα. Η αντίθεση του κρύου νερού στ’ αρχίδια μου και του ζεστού μουνιού της στην κορυφή του πούτσου μου με απογείωσε! Οι ρώγες της είχαν γίνει πέτρα από τη ψύχρα του νερού και απολάμβανε το underwater fucking χωρίς να κουνιέται η ίδια, αφήνοντας τη θάλασσα να την ανεβοκατεβάζει στο… κατάρτι μου. Δεν άργησα να νιώσω το σπέρμα ν’ ανεβαίνει στο πουτσοκέφαλό μου. Τη σήκωσα και… άρχισα να ταϊζω τα ψάρια με το γαλακτώδες υγρό μου. Η πλάκα ήταν πως οι ελάχιστοι λουόμενοι είχαν πάρει χαμπάρι τι γινόταν, αλλά ποιος τους έχεζε;; Εμείς απολαμβάναμε μακαρίως τις αχαλίνωτες καύλες μας…

Το βράδυ μείναμε στο δωμάτιο και γαμιόμασταν συνεχώς, όμως τη σκούρα κωλοτρυπίδα της δεν την είχα γευτεί ακόμη… μέχρι το επόμενο πρωϊ…
Ξύπνησα, κοιμόμασταν ολόγυμνοι, έχοντας αξημέρωτες κατουρόκαυλες! Ο πούτσος μου ήταν ολόρθος, ενώ ο κώλος της Αλεξάνδρας τουρλωμένος προς τη μεριά μου, μου έκλεινε το μάτι! Άρχισα να την ξυπνάω με τρυφερά χαδάκια. Αναστέναξε.

“Τί συμβαίνει μωρό μου; Πρωινές σηκωμάρες;” ρώτησε αγγίζοντας το παλούκι μου.”Δε σε χορταίνω καύλα μου” και άρχισα να χαϊδεύω την κωλάρα της. Έτσι όπως ήταν μπρούμυτα, ανέβηκα πάνω της και ακούμπησα το καυλί μου στην ποθητή τρυπούλα της, προσπαθώντας να την υγράνω με τα ζουμιά του πουτσοκέφαλου.
“Όχι από κει μωρό μου, θα πονέσω” είπε προσπαθώντας να με διώξει από πάνω της. “Μη φοβάσαι γλυκιά μου, θα σε προετοιμάσω κατάλληλα” και έγλειψα τη σκουρόχρωμη τρυπούλα της.
Παρόλες τις αντιδράσεις έσπρωξα το πουτσοκέφαλο σιγά σιγά. Συνάντησα μεγάλη αντίσταση από το σφιγκτήρα της. Ούτε το μισό κεφάλι μπήκε μέσα και βόγκηξε με πόνο. Έπρεπε να βρω κάτι να την λιπάνω περισσότερο. Χωρίς πολύ σκέψη άρπαξα το… αντηλιακό από το κομοδίνο και πασάλειψα την κωλοτρυπίδα της βάζοντας δυο δάχτυλα μέσα. Σχεδόν αμέσως, πριν προλάβει να πει τίποτα, έχωσα το παλούκι μου μέσα. Επιτέλους! Γλίστρησε σχετικά εύκολα. “Σε πονάω;” τη ρώτησα σε μια αναλαμπή τρυφερότητας. “Ναι, αλλά όχι όπως πριν…”
Αυτό ήταν. Μπήκα λίγο πιο βαθειά και άρχισα να μπαινοβγαίνω ρυθμικά. Τώρα βογκούσε από καύλα και όχι από πόνο. Χούφτωσα τις βυζάρες και άρχισα να τσιμπάω τις καυλωμένες ρώγες της. Ήταν τέλεια! Η κωλοτρυπίδα της σφιγγόταν γύρω από τον πούτσο μου σαν τανάλια και έστελνε απίστευτες ανατριχίλες καύλας στην πλάτη μου. Ούτε 5 λεπτά άντεξα. Το σπέρμα άρχισε να τρέχει μέσα στην σπηλιά της. Κόντευα να πάθω εγκεφαλικό από την καύλα! Τραβήχτηκα και από τη μισάνοιχτη τρύπα της έτρεχαν τα ζουμιά μου ανακαταμένα με το γλοιώδες αντηλιακό.
“Με τρέλανες μωράκι μου” της είπα. Γύρισε και με κοίταξε με πονεμένο βλέμμα. “Δε θέλω να το ξανακάνουμε έτσι” είπε σχεδόν κλαίγοντας. “Πόνεσα και δε μ’ άρεσε καθόλου. Τί νόμιζες; Καμιά πουτάνα είμαι;”
“Εμ, τι είσαι;” μου ήρθε να πω, αλλά κρατήθηκα. Ήμουν ένα ευτυχισμένος άνθρωπος και δεν ήθελα να χαλάσω τη στιγμή με νεύρα και καυγάδες. Μετά από εκείνο το σαββατοκύριακο δεν ξαναβρεθήκαμε ποτέ. Φαίνεται πως οι… αυξημένες σεξουαλικές απαιτήσεις μου δεν ήταν του γούστου της.

Χεστήκαμε…