-Τα κορμιά μας μύριζαν έντονα καύλα, ιδρώτα και σπέρμα.

Περνώντας ο καιρός τα χέρια μου είχαν βγάλει κάλους από το πολύ παίξιμο. Φαντασιωνόμουν, το βράδυ κάτω από τα σκεπάσματα, καυλιάρες συμμαθήτριες, τα σκουρόχρωμα βυζόμπαλα της Αννούλας, τα θεόρατα πεπόνια της Παναγιώτας και τον έπαιζα σαν τρελός.

Έπρεπε να βρω τρόπο να εκτονωθεί όλη αυτή η συσσωρευμένη καύλα για να μη με βαρέσει στον εγκέφαλο.
Είχα μεγαλώσει πλέον, είχα μπει στο λύκειο και εννοείται πως έπρεπε να γίνω “άντρας”, δεν πήγαινε άλλο. Ξέρετε, εκείνη την εποχή, υπήρχει μια υποβόσκουσα έντονη σεξουαλικότητα. Ενώ τα φαινόμενα έδειχναν πως
γενικά οι έφηβοι δε γαμούσαν, μπορούσε εύκολα να βγάλει το συμπέρασμα κάποιος πως τα μισά τουλάχιστον κορίτσια, από την πρώτη λυκείου, τον είχαν φάει τον πούτσο.
Κάτι τέτοιο συνέβαινε με την Αναστασία. Μικρόσωμη, τέλειες αναλογίες, πανέμορφα μάτια, βυζάκια…ποίημα και πονηριά που ξεγελούσε ακόμη και αλεπού. Ήταν μάλιστα πολύ καλή μαθήτρια γι’ αυτό και απολάμβανε αρκετές δόσεις ελευθερίας από τους γονείς της.
Όντας σχολείο, όλοι λίγο πολύ μια παρέα, μετά από μερικούς μήνες, στη Β’ λυκείου, αρχίσαμε να κάνουμε παρέα με την Αναστασία. Εκείνο το κοντό, σχεδόν αγορίστικο, μελαχροινό μαλλί της έκανε αντίθεση με γαλάζια μάτια της και της έδινε μια άκρως καυλωτική φατσούλα. Είχαμε γίνει πολύ καλοί φίλοι πραγματικά, αλλά αυτό δεν αναιρούσε τη διακαή επιθυμία μου να τη γαμήσω. Θα μπορούσε να μου πει κάποιος ότι καλό θα ήταν να ερωτευτώ, αλλά όλη αυτή η μαζεμένη ως τα μπούνια καύλα δεν μπορούσε να φύγει παρά μόνο μέσω στυγνού και ζωώδους σεξ.
Ένα Σάββατο βράδυ λοιπόν κάλεσε

όλη την παρέα σπίτι της. Χαβαλές, δυνατή μουσική, μπυρούλες. Όλοι χορέψαμε με όλες. Κατά τα μεσάνυχτα η μουσική χαμήλωσε, έγινε πιο ήρεμη, πιο καυλιάρικη. Έπιασα το μωρό από το χέρι και το σήκωσα να χορέψουμε ένα αργό κομμάτι. Τα σκληρά βυζιά της ακουμπούσαν πάνω μου και άναβαν φωτιές ανάμεσα στα σκέλια μου. Σφίχτηκε πάνω μου και ακούμπησε το κεφάλι της στον ώμο μου. Μύριζε τέλεια, μεθυστικά.
“Θέλω να μείνεις εδώ σήμερα, οι γονείς μου θα έρθουν αύριο” μου είπε ήρεμα, σαν να έλεγε να πάμε για καφέ. “Θα μείνω” απάντησα, “σε θέλω πολύ” συμπλήρωσα, ενώ σκεφτόμουν τι δικαιολογίες θα έλεγα στη μάνα μου την επόμενη.
Ο κόσμος αραίωσε και η καύλα μου είχε φτάσει στο απροχώρητο. Μόλις έκλεισε η πόρτα πίσω από τον τελευταίο καλεσμένο, η Αναστασία ήρθε κι έκατσε πάνω, με καβάλησε, χωρίς πολλά πολλά και έχωσε τη γλώσσα της στο στόμα μου. Χωρίς να χάσω στιγμή, χούφτωσα το σφιχτό κωλαράκι της και άρχισα να ανασηκώνω το πουκάμισό της. Είδε που ζοριζόμουν και τελείωσε τη διαδικασία μόνη, βγάζοντας στη φόρα δυο μικρά βυζάκια με τις πιο τεράστιες ρώγες που είδα ποτέ. Είχαν σκληρύνει τόσο πολύ που σε κάθε άγγιμα της γλώσσας μου ένιωθα την καύλα της να διατρέχει ολόκληρο το κορμάκι της.
Με σήκωσε από τον καναπέ και με πήγε στο δωμάτιό της. Ξάπλωσε στο κρεβάτι και όρμηξα πάνω της. Άρχισα από το στόμα της, φίλησα το λαιμό της, φυσικά πιπίλισα για πολλή ώρα τις μυτερές ρώγες της. Εντωμεταξύ, προσπάθησα να ξεκουμπώσω τη ζώνη του τζιν της. Χαλαρώνοντας το ρούχο μπόρεσα και έβαλα το χέρι μου στο… θησαυρό, σ΄αυτό που κυνηγούσα με τόσο πόθο για χρόνια. Ακούμπησα τις μουνότριχες και, κατεβαίνοντας, τα δάχτυλά μου υγράνθηκαν από τα ζουμιά του μουνιού της. “Ώστε αυτό είναι το μουνί” σκέφτηκα. Ένα υγρό, κολλώδες, ζεστό πράγμα. Η γκόμενα έσπρωξε το χέρι μου πιο κάτω. “Βάλε μου δάχτυλο” είπε ξέπνοα. Το μεσαίο μου δάχτυλο χώθηκε στην υγρή σχισμή της και άρχισε να μπαινοβγαίνει. Άρχισε να βογγάει σαν πουτάνα. Την ίδια ώρα, επειδή τριβόμουν πάνω της, ο πούτσος μου άρχισε να φτύνει σπέρμα. Τον ζούληξα διακριτικά για να τον… σκουπίσω πάνω στο εσώρουχο, μη πάρει χαμπάρι πως ήμουν αγάμητος.
Της ξεκούμπωσα εντελώς το παντελόνι, έβγαλε το κιλοτάκι της και έμεινε ολόγυμνη. Το θέαμα το θυμάμαι ακόμη και μου σηκώνεται. Ήταν η πρώτη γυναίκα που έβλεπα γυμνή (πέρνα από πορνοταινίες, που ήταν σπάνιες εκείνη την εποχή) και το σοκ ήταν ισχυρό. Έμεινα να την κοιτάω σαν χαζός.
Η γυμνή θεά που είχα απέναντί μου, ξαπλωμένη, καυλωμένη, έτοιμη να δεχτεί τον πούτσο μου στο τριχωτό βασίλειό της, ανασηκώθηκε ανάλαφρα και με τα έμπειρα(;) χέρια της ξεκούμπωσε το παντελόνι μου και έβγαλε το εσώρουχό μου. Το καυλί μου αποκαλύφθηκε τεράστιο με το πουτσοκέφαλο υγρό, έτοιμο να φτύσει σπέρμα.
“Μμμμ, υπέροχο….” μουρμούρισε ή κάτι τέτοιο και την ίδια στιγμή το έπιασε με το χεράκι και άρχισε να μου τον παίζει. “Έχεις δει πιο καυλιάρικο γκομενάκι από μένα;” ρώτησε. Τί να της απαντούσα; Ότι δεν έχω δει κανένα γκομενάκι γυμνό ακόμη; “Όχι, εσύ μωρό μου, είσαι τέλεια” της είπα στα γρήγορα, ενώ ένιωθα ήδη το σπέρμα ν’ ανηφορίζει προς την κορυφή του ηφαιστείου. “Γλείψε με…” μου είπε καυλιάρικα. Έσκυψα, μάλλον άγαρμπα, χώνοντας το κεφάλι μου ανάμεσα στα πόδια της. Ένα μουνί ήταν σε απόσταση… χιλιοστών από τα μάτια μου για πρώτη φορά στη ζωή μου, υγρό και τριχώτο, ένα θέαμα που δεν θα το άλλαζα ούτε με το πιο όμορφο ηλιοβασίλεμα. Η έντονη μυρωδιά του χτύπησε τη μύτη μου. Η γεύση του, ξινή και ζεστή, όταν ακούμπησα τη γλώσσα μου… αμβροσία. Άρχισα να της το γλείφω, προσπαθώντας να μιμηθώ τις “τεχνικές” που είχα δει σε πορνοταινίες. Η Αναστασία πήρε φωτιά. “Ναι, ναι, έτσι…” μουρμούριζε και ξεφυσούσε από καύλα.

Δε ξέρω πόση ώρα έγλειφα, αλλά το στόμα μου είχε στεγνώσει και τα υγρά της έτρεχαν ποτάμι από τις σχισμές της. Της έβαλα και δάχτυλο, όση ώρα η γλώσσα μου την περιποιόταν, και αυτό την έκανε να σφαδάζει από τις καύλες. Μεγάλη πουτάνα! 17 χρονών και απολάμβανε το σεξ σαν καμιά έμπειρη σαραντάρα καριόλα.
Σιγά σιγά, το στόμα μου έφυγε από το μουνάκι της και άρχισε ν’ ανεβαίνει προς τα πάνω, βάζοντας το κορμί μου σε θέση έτοιμη για… κάρφωμα. Έπιασα τον πούτσο μου και προσπάθησα να τον οδηγήσω μέσα στη σχισμή της. Εκεί φάνηκε η απειρία μου, γιατί δεν μπορούσα να κεντράρω με τίποτα. Σαν να το κατάλαβε, τον έπιασε και με έμπειρες κινήσεις οδήγησε το πουτσοκέφαλο στην είσοδο του υγρού της βασιλείου. Της το έχωσα απότομα και βόγγηξε από την καύλα. Η αίσθηση ήταν υπέροχη. Οι υγροί μύες του μουνιού της τυλίχτηκαν γύρω από το καυλί μου σαν βεντούζα και το έσφιξαν σαν να μην ήθελαν να το αφήσουν να φύγει ποτέ από εκεί. Πετούσα στα ουράνια. Η πρωτόγνωρη καύλα με είχε φέρει σε στάδιο αλλοφροσύνης! Άρχισα να μπαινοβγαίνω και η υγρή “βεντούζα” σφίχτηκε ακόμη περισσότερο γύρω από τον πούτσο μου που είχε γίνει τεράστιος. Με το μέσα-έξω, ο υγρός ήχος που ακουγόταν, έκανε τη φάση ακόμη πιο καυλιάρικη, σε συνδυασμό με τις κραυγές της Αναστασίας, που το πρόσωπό της είχε παραμορφωθεί από την καύλα.
Δεν άντεξα πολύ. Πρέπει να πέρασε μόνο ένα λεπτό, όταν ένιωσα το χύσι ν’ ανεβαίνει με ορμή το ορθωμένο μου εργαλείο. Τραβήχτηκα απότομα και το πουτσοκέφαλο άρχισε να φτύνει ποτάμια λευκού σπέρματος πάνω στο κορμάκι της με ορμή. Η πρώτη ριπή έφτασε ως το λαιμουδάκι της και πρέπει να έχυνα για πολλή ώρα, τα βυζιά της, η κοιλιά της είχαν λουστεί στο σπέρμα. Μια μικρή άσπρη λιμνούλα σχηματίστηκε τον αφαλό της. Η πουτάνα άρχισε να πασαλείφεται με το ζεστό υγρό σαν να έβαζε κρέμα σώματος, ενώ έπιανε και το πούτσο μου, που ακόμη έβγαζε ζουμιά, σαν να ήθελε να μου τον στραγγίσει, λες και δεν είχε ήδη λουστεί στα ποτάμια σπέρματος που έβγαλε ο οργασμός του πρώτου μου γαμησιού.
Με τράβηξε πάνω της και τα κορμιά μας κόλλησαν με τα κολλώδη ζουμιά. “Θέλω κι άλλο” μου είπε, ενώ ο πούτσος μου ήταν ήδη σηκωμένος. Με γύρισε απότομα ανάσκελα και πιάνοντας το καυλί μου, με καβάλησε, οδηγώντας το βαθιά μέσα στο μουνί της. Κουνιόταν πάνω κάτω και ουρλιάζοντας σχεδόν από την καύλα. Έπιανα τα βυζάκια της και τσιμπούσα τις τεράστιες ρώγες της, ενώ δεν πίστευα ότι το πρώτο μου γαμήσι θα ήταν τέτοιας έντασης. Χούφτωσα τα σφιχτά κωλομέρια της και την ανεβοκατέβαζα πάνω στον πούτσο μου με τόση δύναμη που άρχισε να με πονάει. Το πουτανάκι μου ζουλούσε τ’ αρχίδια θέλοντας να με πεθάνει από την καύλα. Σε λίγο, οι κραυγές της έγιναν πιο δυνατές… “Χύνω, χύνω…” άρχισε να τσιρίζει και το κορμάκι της άρχισε να συσπάται τόσο έντονα που φοβήθηκα μήπως έπαθε τίποτα. Την έσπρωξα από πάνω μου και σαν το κατάλαβε έπιασε το μουσκεμένο από τα υγρά της πούτσο μου και άρχισε να μου τον παίζει δυνατά. Το πετσάκι μου είναι κοκκινήσει από την τριβή, είχε πάρει κυριολεκτικά φωτιά μέσα στο έμπειρο χεράκι της Αναστασίας. Δεν άντεξα άλλο ξαναέχυσα πάλι τρελές ποσότητες σπέρματος. Πού βρέθηκε τόσο πολύ σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα; Η Αναστασία στράγγισε με τη χούφτα της και την παραμικρή σταγόνα. Τα κορμιά μας μύριζαν έντονα καύλα, ιδρώτα και σπέρμα.
Μου έδωσε ένα πεταχτό φιλί και πήγε να πλυθεί, αφήνοντάς με να κοιτάω εξαντλημένος το ταβάνι και να προσπαθώ να ηρεμήσω ενώ το καυλί μου άρχισε να σκληραίνει και πάλι…
Αυτό το πρώτο γαμήσι το θυμάμαι ακόμη και σήμερα, μετά από τόσα χρόνια, πολύ έντονα και με κάθε λεπτομέρεια. Ας είναι η καλά η καυλιάρα Αναστασία, όπου και να βρίσκεται, που μου πήρε την παρθενιά τόσο υπέροχα και τόσο έντονα…