Θέλω να βγεις όπως είσαι ξεβράκωτη έξω....

Είχα βγει με κάτι φίλους σε ένα μαγαζί στο Γκάζι. Ήπιαμε λίγο παραπάνω και κάποια στιγμή γύρω στις 3:30 αποφάσισα να φύγω γιατί δεν άντεχα άλλο. Ήμουν ήδη γκολ. Αποφάσισα λοιπόν να γυρίσω με τα πόδια. Υπό κανονικές συνθήκες η διαδρομή δεν είναι πάνω από 15 λεπτά. Δεν είχα υπολογίσει βέβαια ότι με τα οχταράκια που έκανα στον δρόμο θα μου έπαιρνε λίγο παραπάνω.
Είχα αρχίσει να τα φτύνω όταν ξαφνικά είδα από μακριά τα φώτα ενός αυτοκινήτου να με πλησιάζουν. Μέσα στην ζάλη μου νόμισα ότι ήταν ταξί και σήκωσα το χέρι μου να κάνω νόημα να σταματήσει. Όταν πλησίασε κατάλαβα ότι δεν ήταν ταξί και κατέβασα το χέρι μου αλλά ακόμη κι έτσι ο οδηγός σταμάτησε δίπλα μου έσκυψε το
κεφάλι του από το παράθυρο και με ρώτησε:

-    Συμβαίνει τίποτα φίλε; Θέλεις να σε πετάξω πουθενά;

-    Όχι ευχαριστώ. Σε πέρασα για ταξί. Του απάντησα ψιλομπερδεύοντας τα λόγια μου αφού από το αλκοόλ με το ζόρι στεκόμουν στα πόδια μου.

-    Από ότι βλέπω έχεις πιει λίγο παραπάνω. Δεν είναι και η καλύτερη περιοχή για να γυρνάς τέτοια ώρα μόνος.

Η αλήθεια είναι ότι μάλλον είχα χαθεί αφού η περιοχή ήταν σκοτεινή και γεμάτη ερειπωμένα σπίτια. Αν δεν ήμουν τύφλα πιθανόν να μην ανέβαινα αλλά όπως ήμουν δεν το σκέφτηκα και πολύ. Ήθελα απλά να πάω στο κρεβάτι μου γρήγορα. Κι έτσι ανέβηκα. Τότε είδα και τον οδηγό καλύτερα. 45άρης με κοιλίτσα ελαφρώς αξύριστος και μύριζε αλκοόλ.

-    Να σου πω την αλήθεια σε πέρασα για γκόμενα όπως σε είδα από πίσω για αυτό σταμάτησα.

-    Λυπάμαι αν σε απογοήτευσα. Του είπα.

-    Κι έχω και κάτι καύλες να γαμήσω, άστα να πάνε. Η πουτάνα η γυναίκα μου έχει πάει στην μάνα της και είμαι μια βδομάδα χωρίς μουνί.

Τον βλέπω με την άκρη του ματιού μου να βάζει το χέρι του πάνω στον πούτσο του και να τον τρίβει πάνω από το παντελόνι. Αποφάσισα να μην πω τίποτα αλλά είχα ήδη αρχίσει να καυλώνω κι εγώ. Μπορεί και να κατάλαβε ότι τον κοίταζα. Ξαφνικά ενώ πήγε να αλλάξει ταχύτητα νιώθω το χέρι του να με ακουμπάει λίγο πάνω από το γόνατο. Δεν το τράβηξα και το πήρε μετά από λίγο. Στην επόμενη αλλαγή ταχύτητας μετά τον λεβιέ ο τύπος άφησε όλο του το χέρι πάνω στο μπούτι μου και δεν έδειχνε διάθεση να το πάρει ενώ η πούτσα μου είχε γίνει ήδη κάγκελο αν και έκανα ότι είμαι σουρωμένος και δεν καταλάβαινα πολλά. Ξαφνικά σταματάει σε ένα σκοτεινό δρόμο δίπλα στις γραμμές και ενώ μου χούφτωνε το μπούτι κανονικά γυρνάει και μου λέει:

-    Πουστράκι είσαι ρε μαλάκα; Σε είδα πως κοίταγες το φούσκωμα στο παντελόνι.

Χωρίς να απαντήσω γυρνάω προς το μέρος του απλώνω το χέρι μου ανάμεσα στα πόδια του και πιάνω την ψωλή του πάνω από το παντελόνι. Σκληρή σαν πέτρα.

-    Ναι και πολύ καυλωμένο. Του απάντησα. Θα κάνεις τίποτε για αυτό ή να κατέβω;

-    Έχω να γαμήσω πούστη από τον στρατό. Θυμάμαι είχαμε έναν και τον είχε ξεσκίσει όλος ο λόχος. Γαμιόταν καλύτερα και από πουτάνα και έπαιρνε απίστευτα τσιμπούκια. Δεν γαμιέται, τέτοια ώρα θα γάμαγα τα πάντα. Θα αντέξεις να φας την ψωλάρα μου όμως;

Τράβηξε το χέρι του από το πόδι μου και μου το έφερε στο πρόσωπο. Με το μεσαίο του δάχτυλο άρχισε να τρίβει τα χείλη μου και να προσπαθεί να μου το βάλει μέσα.

-    Για δείξε μου πουτανάκι αν ξέρεις να κάνεις τσιμπούκι. Ρούφα το δάχτυλο του γαμιά σου σαν να είναι ψωλή.

Και μου χώνει μέσα πρώτα το μεσαίο δάχτυλο μετά και το δίπλα… στο τέλος μου είχε βάλει 4 δάχτυλα στο στόμα και μου γαμούσε τα μούτρα με το χέρι του, ενώ εγώ την ίδια ώρα τον είχα ξεκουμπώσει είχα βγάλει έξω την ψωλάρα του και του βάραγα μαλακία.

-    Θέλω να με κάνεις πουτάνα σου σήμερα γαμιά μου. Να με ξεφτιλίσεις με το καυλί σου.

Δεν προλαβαίνω να τελειώσω την κουβέντα και με έχει αρπάξει από τα μαλλιά και σπρώχνει το κεφάλι μου προς την πούτσα του που περιμένει καυλωμένη.

-    Ρούφα ξεκωλιάρη όλο μέχρι τα αρχίδια! Θέλω να σου γαμήσω το στόμα σαν να είναι μουνάκι.

Εγώ πνιγόμουν είχα γεμίσει σάλια αλλά συνέχιζα να ρουφάω την ψωλή του και να μπουκώνομαι με τα αρχίδια του. Τα μάτια μου είχαν δακρύσει πνιγόμουν συνέχεια αλλά ο τύπος δεν σταμάταγε. Ξαφνικά με τραβάει από την πούτσα του μου ρίχνει δυο χαστούκια (όχι πολύ δυνατά) και μου λέει:

-    Δείξε μου τον κώλο σου πουτάνα. Δείξε μου την τρύπα που θα γαμήσω σήμερα.

Εγώ δεν ξέρω γιατί αλλά ειδικά εκείνη την ημέρα είχα αποφασίσει να βγω χωρίς να φορέσω εσώρουχο. Δεν το κάνω συνήθως αλλά ήταν καλοκαίρι και με καυλώνει η αίσθηση να μην φοράω εσώρουχο.

-    Θέλω να γονατίσεις στο κάθισμα με τα μούτρα σου προς το παράθυρο και την κωλάρα σου στημένη προς τα μένα.

Έκανα αυτό που είπε. Κατέβασα το παντελόνι μου και στήθηκα. Όταν είδε ότι δεν φορούσα τίποτα από κάτω τρελάθηκε:

-    Δεν έβαλες σήμερα κιλότα μουνίτσα μου; Ψαχνόσουν να τον αρπάξεις; Πιάτσα έκανες μωρή εκεί που σε μάζεψα; Έδειχνες την κωλάρα σου στους πακιστανούς και τους παρακάλαγες να σε γαμήσουν;

Όση ώρα μου έλεγε αυτά με το ένα χέρι χούφτωνε το στημένο μπροστά του κωλαράκι μου ενώ με το άλλο χέρι βαρούσε μαλακία σαν τρελός. Εγώ πάλι σπαρταρούσα από καύλα σε κάθε του άγγιγμα.

-    θέλω να γαμήσω το μουνάκι σου σήμερα ψώλα!

-    Κάνε με ότι θέλεις γαμιά μου. Σήμερα είμαι η πουτάνα σου. Και στη μέση του δρόμου να μου πεις να στηθώ να με πηδήξεις θα το κάνω τόσο καυλωμένη που είμαι.

Εντωμεταξύ είχα γυρίσει προς το μέρος του και του ρούφαγα την πούτσα αχόρταγα. Την πιπίλαγα του έγλυφα τα αρχίδια την έπιανα με το χέρι και έριχνα μόνος μου στον εαυτό μου πουτσοσκάμπιλα.

-    Ξεβρακώσου γαμιολίτσα! Θέλω να τα βγάλεις όλα. Θέλω την πουτάνα μου ολόγυμνη μέσα στο αυτοκίνητο.

Με γρήγορες κινήσεις έβγαλα την μπλούζα το παντελόνι και τα παπούτσια και έμεινα ολόγυμνος στο κάθισμα του συνοδηγού, ενώ η πούτσα μου πόναγε από την καύλα. Πήγα να σκύψω να ξαναπάρω την ψωλή του στο στόμα αλλά δεν με άφησε.

-    Το βλέπεις εκείνο το φορτηγό ξεκωλιάρα;

Μου είπε δείχνοντας μου ένα φορτηγό παρκαρισμένο από την άλλη μεριά του δρόμου σε μια απόσταση περίπου 50 μέτρα.

-    Μάλιστα γαμιά μου. Απάντησα.

-    Θέλω να βγεις όπως είσαι ξεβράκωτη έξω και να σε δω να πηγαίνεις πίσω από το φορτηγό.

-    Δεν μπορώ να το κάνω αυτό ρε. Ήδη κι έτσι που είμαι αν με πιάσει κανείς θα με κλείσει μέσα. Περνάνε αυτοκίνητα από εδώ (αν και στην μισή ώρα που ήμασταν εκεί δεν είχε περάσει κανένα).

-    Θα κάνεις αυτό που σου λέω θέλεις δεν θέλεις τσόλι!

Και αρπάζει τα ρούχα μου από το πίσω κάθισμα βγαίνει από το αμάξι πηγαίνει ως το φορτηγό και τον βλέπω να τα πετάει από πίσω. Γυρίζει στέκεται δίπλα στην πόρτα του συνοδηγού και την ανοίγει.

-    Τώρα τι θα κάνεις βρώμα; Θα πας ή θα γυρίσεις έτσι στο σπίτι σου;

Κατάλαβα ότι δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο και έτσι σηκώθηκα και βγήκα από το αμάξι ολόγυμνος και με πόδια που τρέμανε από καύλα και φόβο μην με δει κανείς. Μόλις έκανα δυο βήματα στο δρόμο νιώθω τον άλλον να με πιάνει από τα μαλλιά και να με σταματάει.

-    Επειδή δεν είσαι αρκετά υπάκουη πουτάνα και δεν έκανες αμέσως αυτό που σου ζήτησα, θα πας ως τα ρούχα σου στα τέσσερα σαν ξαναμμένη σκύλα. Και αν θέλεις τον πούτσο μου θέλω να κουνάς καλά την κωλάρα σου για να με καυλώσεις.

Το σκηνικό ήταν απίστευτο! Εγώ γυμνός στην μέση του δρόμου να πηγαίνω στα τέσσερα με την ψωλή μου να κοντεύει να σκάσει.

-    Έτσι καυλόσκυλο κούνα την κωλάρα σου για τον γαμιά σου. Δείξε μου πόσο πουτάνα είσαι!

Πιστέψτε με, για να διασχίσεις 50 μέτρα στα τέσσερα στην μέση της Αθήνας χρειάζεται αρκετή ώρα. Ευτυχώς την περισσότερη απόσταση ήμουν στο πεζοδρόμιο. Και το κυριότερο, δεν πέρασε κανείς αλλιώς θα είχα πρόβλημα. Με το που φτάνω πίσω από το φορτηγό, με βάζει να γονατίσω μπροστά του να του γλύψω τα πόδια και όταν καύλωσε αρκετά άρχισε να μου γαμάει δυνατά τα μούτρα.

-    Έτσι μωρή ψωλού! Φάε το καυλί του αφέντη σου! Ξεφτιλίσου στα αρχίδια μου ψωλαρπάχτρα. Θα σε χύσω σκύλα! Μην κουνηθείς μέχρι να σε χύσω.

Και βγάζει την πούτσα του από το στόμα μου και αρχίζει να βαράει μαλακία πάνω στα μούτρα μου. Ξαφνικά τον ακούω να βογκάει από καύλα και νιώθω καυτά τα χύσια του να πέφτουν σε χοντρές ριπές πάνω μου. Στο μέτωπο, στα μάτια στην μύτη στο στόμα στα αυτιά παντού. Ο τύπος έχυνε απίστευτες ποσότητες ενώ εγώ ένιωθα το ψωλόχυμα να στάζει παντού. Αφού τίναξε και τις τελευταίες σταγόνες πάνω μου πιάνει τα μαλλιά μου και σκουπίζει την πούτσα του με αυτά. Εγώ δεν μπορώ καν να ανοίξω τα μάτια μου. Τα νιώθω καλυμμένα με παχιά στρώση χύσια. Πάω να σηκωθώ αλλά βάζει το χέρι του πάνω στο κεφάλι μου και με κρατάει γονατιστό μπροστά του.

-    Δεν τελείωσα ακόμη μαζί σου πούστρα! Θέλω να σε δω έτσι ψωλοχυμένο να παίζεις με το πουλάκι σου. Θα χύσεις όταν σου πω εγώ

Άρχισα λοιπόν να μαλακίζομαι μπροστά του με τα μάτια μου ακόμη κλειστά. Έτσι καυλωμένος όπως ήμουν ένιωσα γρήγορα ότι ήμουν έτοιμος να χύσω

-    Είναι έτοιμο το μουνάκι σου να χύσει ψώλα;

Από τον τρόπο που μου το είπε και από τους ήχους που άκουγα κατάλαβα ότι ο τύπος τον έπαιζε πάλι…

-    Μάλιστα γαμιά μου. Απάντησα έτοιμος να λιώσω.

-    Θέλω να χύσεις πάνω σου καριόλα να πασαλειφτείς με τα χύσια σου.

Κάθισα με τον κώλο κάτω τεντώθηκα προς τα πίσω και άρχισα να χύνω πάνω μου ενώ ταυτόχρονα ένιωσα κάτι καυτό να πέφτει πρώτα πάνω στο καυλί μου που έχυνε ακόμη και μετά να ανεβαίνει στην κοιλιά στο στήθος στο πρόσωπο. Ο πούστης με κατούραγε χωρίς να μου έχει πει τίποτα. Δεν είχα ξαναδοκιμάσει και δεν μου άρεσε καθόλου εκείνη την στιγμή αλλά οι δυνάμεις μου με είχαν εγκαταλείψει. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Μου ήρθε να βάλω τα κλάματα. Κάποια στιγμή τελείωσε το κατούρημα και νιώθω τον τύπο να προσπαθεί να με ταΐσει με την βρώμικη ψωλή του.

-    Καθάρισε βρώμα την πούτσα του γαμιά σου. Τελείωνε γιατί θέλω να φύγω κοντεύει να ξημερώσει.

Άνοιξα το στόμα και τον ρούφηξα. Ήθελα να τελειώνει.

-    Έτσι μπράβο ξεκωλιάρα, μου είπε, κουμπώθηκε και έφυγε.

Εγώ μάζεψα τα κομμάτια μου, ντύθηκα και γύρισα με τα πόδια στο σπίτι. Δεν είχα δυνάμεις ούτε να πλυθώ. Όπως ήμουν ψωλοχυμένος και κατουρημένος έβγαλα τα ρούχα μου και έπεσα ξερός λίγο πριν τις 6.